SUSISIEKITE

SUSISIEKITE SU MUMIS JEI TURITE KLAUSIMŲ

    NISA DENA, MB

    Įm. kodas: 305901642
    PVM mokėtojo kodas: LT100014781818
    Mob. telefonas: +370 (642) 05 300
    El. paštas: labas@nisadena.lt

    D.U.K.

    DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

    Kodėl Nisadena kviečia užsiprenumeruoti naujienlaiškį?

    Naujienlaiškyje siunčiame Jums informaciją apie naujus pasiūlymus Nisadena parduotuvėje.

    Ar būtina užsiregistruoti, norint apsipirkti Nisadena parduotuvėje?
    Nisadena parduotuvėje pirkėjai galės apsipirkti be registracijos. Jūsų duomenys bus renkami tik paskutiniuose atsiskaitymo žingsniuose.
    Kaip pasinaudoti nuolaidos kodu?

    Nuolaidos kodas turi būti suvestas į specialų langelį apmokėjimo proceso metu.

    Kaip atsiskaityti už prekes?

    Už prekes galima atsiskaityti elektronine bankininkyste, per Kevin. pinigų surinkimo sistemą, į kurią būsite nukreipti automatiškai. Dėl atsiskaitymo bankiniu pavedimu, susisiekite su  mumis el. paštu labas@nisadena.lt ir su jums bus atsiųsta sąskaita faktūra.

    Kur galiu rasti pirkimo sąskaitą?
    Susisiekite su mumis el. paštu labas@nisadena.lt ir jums bus atsiųsta sąskaita faktūra.
    Kokie užsakytų prekių pristatymo būdai?
    Prekės pristatomos per DPD kurjerį arba per DPD siuntų terminalą.
    Kada kurjeris pristatys prekes?

    Stengsimės, kad savo užsakymą gautumėte per 5 darbo dienas po patvirtinimo gavimo. Kurjerių kompanija Jus informuos skambučiu ar SMS žinute apie būsimą prekių pristatymą. Norėdami siuntą atsiimti patys Vilniaus mieste, susisiekite su mumis el .paštu labas@nisadena.lt ir suderinsime atsiėmimo vietą ir laiką.

    Kam kurjeris pristato prekes?
    Pirkėjas privalo pats priimti  Jam pristatytas prekes, patikrinti ar prekės ir jos pakuotė nėra pažeistos. Nustačius pažeidimus informuoti el. paštu labas@nisadena.lt , bei dalyvaujant kurjeriui, surašyti aktą apie siuntos pažeidimus.
    Kokia pristatymo kaina?
    Jeigu užsakytų  prekių vertė viršyja 100 eurų, siuntimas yra nemokamas. Iki 100 eurų vertės užsakymų siuntimas kainuoja 4 eurus.
    Ar galima užsakymą pristatyti į užsienį?

    Prekes pristatysime Jums į kitas šalis visame pasaulyje už atskirą mokestį, priklausomai nuo pasirinktos šalies. Jūsų užsakymą išsiųsime  per 1-3 darbo dienas nuo pirkimo patvirtinimo. Pristatymas užtruks ilgiau, todėl gausite el. laišką su stebėjimo numeriu ir galėsite patikrinti savo užsakymo būseną.

    Kokia Nisadena prekių gražinimo politika?
    Nisadena taiko 14 dienų prekių grąžinimo politiką.
    Kaip grąžinti prekes?
    Informuokite el. paštu labas@nisadena.lt , kad norite grąžinti prekes ir išsamiai nurodykite grąžinimo  priežastį. Prekės grąžinamos per DPD paštomatus. Elektroniniame laiške patikslinkite siuntimo duomenis.
    Kas apmoka grąžinimo išlaidas?

    Grąžinimas yra apmokamas kliento, išskyrus tuos atvejus, jei gavote nekokybišką prekę su defektais.

    Kokiu atveju galima tikėtis, kad pinigai už grąžintą prekę bus grąžinti?

    Pinigai bus grąžinti, jei prekė nedėvėta, nesugadinta, pilnoje pakuotėje, su visomis etiketėmis ir pridėtu pirkimo kvitu ar kitu pirkimą įrodančiu dokumentu. Išsiųsti prekes reikia per 14d. nuo apmokėjimo momento. Nisadena pasilieka teisę atsisakyti grąžinti pinigus ar pakeisti prekes, jei grąžintos  prekės buvo sugadintos.

    Per kiek laiko grąžinami užsakymo metu sumokėti pinigai?

    Gavę prekę, ją patikrinę, atsiųsime patvirtinimą Jūsų nurodytu el. paštu. Pinigai bus grąžinti banko pavedimu į pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po patvirtinimo.